Šiandien minima 55-ąja pripažintos dainininko-dainų autoriaus Janis Joplino mirties metinėmisvokalinė gamtos jėga, kurios muzikinis poveikis jau seniai praleido jos tragiškai trumpą laiką dėmesio centre. Joplinas atliko dainas, kurias pamiršote, buvo kitų dainų viršeliai ir joje yra viena iš dešimties esminių roko dainų, kurias atliko dainininkai.
Vienas didžiausių Joplino aspektų taip pat buvo jos sugebėjimas sukurti gyvų spektaklių tipą, kuris vis dar mus pribloškia. Jos žvyruotas, niūrus balsas ir mylintys žodžiai iš kiekvienos porų sukėlė aistrąkaip griaustinis, sudužęs kalno pakrantėje. Praėjus daugiau nei penkis dešimtmečius, mes dar neturime pamatyti kitos galios, tokios kaip Janis Joplinas, ir abejotina, ar mes kada nors vėl padarysime.
Aš ir Bobby McGee (1971)
Iš pradžių parašė dainininkė-dainų autorius Krisas Kristoffersonas, kurį pirmą kartą atliko muzikantas Rogeris Milleris, Joplinas 1970 m. Dalyvavo „Me ir Bobby McGee“, kad įtrauktų savo antrąjį solo albumą. Perlas (išleistas po mirties 1971 m.). Joplin trasą įrašytų likus kelioms dienoms iki savo mirtiesir tai būtų vienas iš jos parašo pareiškimų.
Tuo tarpu tokios versijos kaip Kristoffersonas apėmė tylesnę, introspektyvią dviejų drifterių, kurie susirenka tik norėdami rasti meilę, kuri trunka, kokybė, kokybė, Joplin vaidina savo paimti kaip bliuzo, organiškai akcentuojamą rave-up. Ji riaumoja ir riaumoja dainų žodžius „Aš ir Bobby McGee“, suteikdama ikonišką takelį savo vairavimui, emociškai skambinant, norėdami, katarsiniams poreikiams, kurie niekada neišnyksta.
Mano širdies gabalas (1968)
„Mano širdies gabalas“ buvo dar viena daina, kuri prasidėjo kitokio tipo įsikūnijimu, iš pradžių įrašyta Autorius: Aretha Franklino vyresnioji sesuo Erma kaip sielos, R&B užpildytas pareiškimas. „Take“ buvo populiarus, sėkmingai apibūdino ir netgi buvo nominuotas 1969 m. „Grammy“ apdovanojimui (kad Franklinas galų gale pralaimės savo sesers „kvailių grandinei“.)
Joplinas 1968 m. Įrašys savo „My Heart“ kūrinį kaip „Rock Band“ „Big Brother“ ir „Holding Company“ dalį. Nors Franklinas nesulaikė išreiškdamas savo Evangelijos kylančios versijos prieš metus, dar kartą Joplino negailestingas balsas nustato tempą. Jos išreiškė širdies skausmą yra tokia visceralinė ir neapdorota, ji vėl sukuria dainą savo unikalų turėjimą.
Cry Baby (1970)
Panašiai kaip sunkiau Joplino perspektyva apie Ermos Franklino sielos „My Heart“ perdavimą “, ji eina kur kas labiau šiurkštesniu ir mieliau, bliuzo-roko keliu ant savo„ Cry Baby “viršelio„ Cry Baby “viršelio. kurį iš pradžių atliko „Grannet Mimms“ ir „The Enchanters“ 1963 m.. Daina buvo įprasta Joplino tiesioginių pasirodymų kuokštelinė dalis ir galiausiai buvo įrašyta į jos galutinį albumą Perlas.
Dar kartą dainininkė įkūnija kito parašytą kūrinį ir leidžia jaustis, kad jis atėjo tiesiai iš jos širdies. Tiek daug didžiosios bliuzo sukeltos muzikos nėra techninė ar sudėtinga, o tai, kaip atlikėjas jaučia tai savo auditorijai. Vėl ir vėl Janis Joplin Išleido pilną savo dvasios puodelį mišioms.
Ball and Chain (1968)
Kalbėdamas apie pilną dvasios puodelį, Joplino puodelis buvo perpildytas savo „Big Mama Thornton“ dainos „Ball and Chain“ viršeliu. Iš pradžių parašė ir atliko „Foundational Blues“ piktograma 60 -ųjų pradžiojeJoplinas pamatė, kad Thorntonas jį grojo San Francisko bare, dar kartu su grupe „Big Brother“ ir „Holding Company“.
Joplinas ir „The Rock Group“ per spektaklio sceną ėmė rinkti savo pačių „Ball and Chain“ versiją kylant ir rudenį, spektaklio scenoje, WOWING AUDITINĖS PASIŪLYMAS per 1967 m. Monterey pop festivalį. Viena iš pastebimų grupės „Ball and Chain“ versijų tiesiogiai iš „Fillmore East“ vėliau buvo pastatyta jų 1968 m. Pigūs jauduliai.
Bliuzo sukelto rokenrolo ir piktogramos, žinomos kaip Janis Joplin, rungtynės buvo pora, sudaryta iš pačios „Heavenly Glory“. Šio gyvo pasirodymo metu ji tiesiogine prasme iškyla iš batų, Įdedant savo kūną į viską, ką reiškia bliuzas ir dar daugiau.
„Mercedes Benz“ (1971)
Tarp įrašytų paskutinių dainų Janis Joplin’s Posthumous albumas Perlas buvo a cappella takelis „Mercedes Benz“, kuris buvo iš dalies išvestas Iš žodžių, parašytų San Francisko eilėraštyje, įveikė poetą Michaelas McClure’as. Tariamai Joplinas buvo išgirdęs šį eilėraštį anksčiau ir pradėjo dainuoti jį per uogienės sesiją su dainų autoriu Bobu Neuwirthu.
Kai kurios sąskaitos skiriasi atsižvelgiant į tikslų „Mercedes Benz“ įkvėpimą, tačiau žinoma, kad tai yra tai Tai aiškinama kaip satyriniu būdu numatyta, prieštaraujanti malda Dievuikur Joplino pasakotojas prašo jo meilės įgyti materialųjį turtą. Joplinas dainą atidaro kalbėdamas, juokaudamas teigdamas, kad „Mercedes Benz“ yra labai socialinė ir politinė svarbi.
Nors į vėlesnį „Mercedes Benz“ remiksą buvo pridėta ritmo ir fono melodija, originalas iš esmės yra toks dėmesys patraukimas Nes pagrindinis dėmesys skiriamas tik Joplino vokalui. Jos balso talentai gali sulaikyti teismą ir dėmesį bet kuriame instrumentiniame scenarijuje, nebūdami priblokšti, tačiau leisti, kad tai atskirai, yra dar viena patirtis, kuri kvėpuoja kaip puikus vynas.

