2006 m. Naoki Hamaguchi pradėjo savo darbą „Final Fantasy“ Serija „Square Enix“, kur jis dirbo programuotoju ir vaizdinių efektų atlikėju. Iki 2020 m. Jis kartu nukreipė vieną didžiausių žaidimų įmonės istorijoje: „Final Fantasy 7“ perdarymas. Neįsivaizduoju, kiek institucinių žinių turi turėti tokia įmonė kaip „Square Enix“; Pakanka pasakyti, tai daug.
Hamaguchi atsisėdo su „ScreanRant“, kad šiek tiek pakalbėtų apie „Switch 2“ ir „Xbox“ perkėlimo procesus, taip pat patiekalą šiek tiek ant „Final Fantasy 7“ Perdaryti projektas, ir patvirtinkite keletą dalykų mums pakeliui.
Hamaguchi ir jo komanda ištraukė sklandų uostą
Mes laukiame, kaip tvarko ir „Xbox“ versiją
Aš išbandžiau „Final Fantasy 7“ Perdaryti 2 jungiklyje „Pax West“ ir buvo be galo patenkintas tuo, kaip jis pasirodė. Atrodė, kad grojate originalią PS5 žaidimo versiją, o tai yra kažkas, ką norite pamatyti iš daugiau 2 jungiklių prievadų apskritai. Hamaguchi paaiškina slaptą padažą už uosto: “Manau, kad„ Final Fantasy 7 “mes sugebėjome prisegti šias teigiamas peržiūras mūsų perteikimo programuotojams, kurie optimizavo jį„ Switch 2 “. Tiesa, kad delninis režimas kartais tarsi sumažina visas jungiklio specifikacijas Komanda.
Anot Hamaguchi, viskas buvo susiję su apšvietimo sistemos išsiaiškinimu, siekiant geriau išsiaiškinti personažo išraiškas, kurios buvo svarbiausia patirtis: “Taigi mūsų perteikimo inžinieriai ir aš tai aptarėme, ir mes labai jautėme, kad simbolių išraiškos galiausiai priklauso nuo apšvietimo. Taip pat buvo susirūpinta, kad jei mums reikia glaudžiau suderinti apšvietimą su konsole, kuria mes dirbame. Taigi, mūsų tikslas buvo labiau suderinti su apšvietimu, kurį matome PS5 versijoje. Pažvelkite į didžiulį skirtumą, kalbant apie „Post“ efektus, tačiau tada mes galime pasiekti tą puikų pusiausvyrą, kur mes iš tikrųjų nekompromituojame grafikos ir vaizdų.
Tai labai anksti „Switch 2“ viso gyvenimo cikle, tačiau „Square Enix“ čia ką nors ištraukė, o tai galėtų būti pavyzdys kitiems leidėjams, norinčioms į „Port Games“. Hamaguchi sutinka: “Anksčiau jūs taip pat paminėjote, koks sklandus buvo žaidimas. Galiu gana užtikrintai pasakyti, kad manau, kad ši„ Final Fantasy 7 “„ Switch 2 “versija pasirodys kaip vienas iš„ Switch 2 “prievadų modelių. Noriu, kad žaidėjai tai matytų ir vertintų patys. Metų pabaigoje pasirodys demonstracija.”
O kaip su „Xbox“ prievadu, kuris taip pat ateis kitais metais? Matyt, tai nebuvo prakaitas: “Taigi, kalbant apie„ Xbox “,„ S “ir„ X “, iš tikrųjų nebuvo didelių skirtumų ar nieko, kas ką nors padarė, žinote, neįmanoma vienam ar kitam. Bet aš manau, kad kažkas, su kuriuo dirbome, buvo su atmintimi susijusios problemos. Ir aš manau, kad tai yra kažkas, ką kiekvienas kūrėjas taip pat gali išgyventi. Ir taip, tai yra kažkas, ką mes dirbome, kol artėjame iki galo.”
FF7 atgimimas 2 jungiklyje yra „darbinės būsenos“
Tikėkitės tam tikru momentu
Vakarėlis iš FF7 atgimimo, žiūrint į kalnų grandinę
Didžiausia bomba, kurią atradome mūsų interviu Visas patvirtinimas, kad „Square Enix“ veikia FF7 atgimimas 2 jungikliuiir kad tai „juda ir veikia“. Nors buvo nutekėjimų, gandų ir pasiūlymų, kurie Atgimimas Galų gale ateis į „Switch 2“, Hamaguchi nutapė tikslesnį vaizdą, kur jie yra: “Taigi„ Dev “komanda jau dirba prie„ Switch 2 “„ Rebirth “versijos. Tai yra toje vietoje, kur ji jau juda ir veikia. Mūsų darbas perdaryti tikrai leido mums sukaupti daugybę žinių. Tai suteikė mums tvirtą pagrindą. Ir aš manau, kad atgimime, mes galėsime pasiūlyti patirties, kuri bus tokia, kurioje žmonės tai bus maloniai nustebinti.”
Taigi kaip su žaidimo „supaprastintos progresijos“ sistema, kuri iš esmės yra žaidimo kodų serija? Nors „Square Enix“ iš pradžių paskelbė apie tai naujoms platformoms, mes gavome patvirtinimą, kad jos turėtų ateiti į senesnes platformas: Galiausiai: “Mes norėjome, kad galų gale galėtume pasiūlyti ir aptarnauti visas turimas platformas. Tačiau mes taip pat kuriame trečiąją („ Final Fantasy “perdarymo serijos) dalį. Taigi, kai priėmėme sprendimą, nusprendėme prioritetą nustatyti„ Xbox “ir„ Switch 2 “, atsižvelgiant į tai, kad„ PS5 “versija, tačiau ji buvo tokia patobulinta, o„ PS5 “versija. Tai taip pat bus įmanoma PS5, ir mes tikimės tai padaryti netrukus.
Hamaguchi atspindi FF7 ir mažai tikėtiną įtaką
Mes išgyvenome daugybę perdarymų
Individualus Lee d’Amato vaizdas
Pasibaigus mūsų interviu, aš pasirinkau Hamaguchi smegenis, norėdamas išsiaiškinti, ar nėra jokių ryšių, kurių praleidome, ir kas paskatino bendrą perdarymo serijos filosofiją. Nieko nepažeisdamas, o FF7 perdarymas Serija remiasi originalo branduoliu, Tai labai pasikeičia detalių prasme Ir net keli platus potėpiai.
Hamaguchi mielai įpareigojo: “Tai, ko mes ypač atsiminome dėl perdarymo, galvojo apie visus originalo gerbėjus -„ FF7 IP “. Kiek turėtume rekonstruoti šiuolaikinėje šiuolaikinėje išraiškoje, kuri ir toliau tenkintų esamus gerbėjus. Tuo pačiu metu, kai vyko vystymasis, ir tada, kai grožis ir žvėries kino perdarymas buvo išleistas. Pakeistas, tačiau jis buvo visiškai dekonstruotas taip, kad iš tikrųjų sužavėtų šiandienos žiūrovus, o tai buvo labai patenkinta “.
Jis tęsia, remdamasis perdarymo serijos 3 dalimi, kuri vis dar yra kūriniuose: “Tuo metu žiūrėdami šį filmą man yra puiki nuoroda į mūsų kūrybinius darbus ir eina į priekį, antra ir trečiosios dalies dalis. Dabar mes turime šią pagrindinę patirtį. Mes galvojame, kaip mes galime nustebinti ir linksminti savo žaidėjus, kaip pratęsimą. Aš iš tikrųjų giliname į tai, kas lėmė, kad tai buvo„ Rebirth “sėkmė. Galės pateikti tai, kas iš tikrųjų padarys įtaką žmonių širdims, kai jie žaidžia “.
Bet kokiu atveju, originalas „Final Fantasy 7“ vis dar plačiai prieinamas keliose šiuolaikinėse platformose, tačiau aš žaisiu Perdaryti serija ateinantiems metams. Jei mūsų interviu rodo kokį nors požymį, tai yra puikiose rankose su Hamaguchi ir jo komanda.
Paleisti
2020 m. Balandžio 10 d
ESRB
T paaugliams dėl kalbos, siūlomos temos, alkoholio ir tabako vartojimas, smurtas
Kūrėjas (-ai)
„Square Enix“ verslo skyrius 1
Leidėjas (-ai)
„Square Enix“
Variklis
„Unreal Engine 4“

