„Final Fantasy“Į įtaka dažnai yra labai akivaizdi. Kaip vienas didžiausių RPG žanro pavadinimų dešimtmečius, serija turėjo įtakos daugybei konkurentų, ir pagrindinius įrašus, pavyzdžiui, „Final Fantasy 7“ Išdoroti neišdildomi įspūdžiai žaidimų istorijoje. Ne kiekvienas „Final Fantasy“ Tačiau pavadinimas yra plačiai prisimenamas, ir „Final Fantasy“: 4 šviesos herojai yra tas, kuris daugiausia nukrito.
4 Šviesos herojai Buvo išleistas „Nintendo DS“ 2010 m. Spalio 5 d., Šiaurės Amerikoje, praėjus beveik metams po to, kai jis debiutavo Japonijoje. Skirtingai nuo kai kurių atskyrimų, 4 šviesos herojai Išlaiko daug pagrindinių žanro elementų, pasigirti ilga istorija, užpildyta klasikinėmis kovomis su posūkiais ir atsitiktiniais susitikimais. Nepaisant „Square Enix“ polinkio perdaryti ir remasters, 4 šviesos herojai Niekada neatsirado Nuo pat pradinio leidimo, tačiau jam pavyko žymėti kitais būdais.
„Final Fantasy“: 4 šviesos herojai buvo unikalus atskyrimas
Lygios pažįstamos ir naujos dalys
Aš tikrai nesu tikslinė auditorija 4 šviesos herojai. Nors aš mėgstu keletą žaidimų, ypač su atsitiktiniais susitikimais „Final Fantasy 7“didelis susidūrimo greitis ar bet koks šlifavimo jausmas mane gana greitai išjungia. Kas mane traukia 4 šviesos herojai Ar ne pagrindinis žaidimas, o menas, kuris išsiskiria kaip vienas geriausių 3D dizaino DS.
Stambus, žemo polis pasaulis ir horizonto kūrimo kreivė 4 šviesos herojai atrodyti šiek tiek Gyvūnų perėjimas: laukinis pasauliskas nėra blogas dalykas. Tačiau savo idėjų sluoksniavimasis ant to pagrindo iš tikrųjų verčia ją išsiskirti. Minkštos, tapytojos spalvų schema užmaskuoja pasaulį švelniais atspalviais, o architektūra, kuri netreguliuoja, viskam suteikia viskam, kuris yra ilgas, rankų darbo pojūtis.
Mechaniškai, Tai senesnių krepšys „Final Fantasy“ Idėjos ir savo smalsumas. Veteranams neturėtų būti sunku pasiimti centrinės darbo sistemos niuansus, tačiau atsitiktinis automatinis nukreipimas gali šiek tiek priprasti. Kai kurios iš šių koncepcijų niekada nepadarė to būsimų žaidimų, tačiau kitas tų pačių kūrėjų pavadinimas galų gale pasidalino daugybe tos pačios DNR.
4 šviesos herojai atvėrė kelią pagrindiniams RPG
„Asano“ komanda pasiekė didesnes aukštumas
„Square Enix“
„Final Fantasy“: 4 šviesos herojaidvasinis įpėdinis nėra a „Final Fantasy“ Iš viso žaidimas. Vietoj tiesioginio tolesnio veiksmo, 4 šviesos herojaiProdiuseris ir kiti pagrindiniai skaičiai perėjo Drąsiai numatytasis3DS RPG, kuris buvo greitai pasveikintas kaip moderni klasika. Žaidimai žaidžia kitaip, tačiau kartu su mechaninių idėjų, kurios perkeliamos 4 šviesos herojai Ventiliatoriai tikrai galėjo atpažinti meno stiliaus panašumą.
Kol 4 šviesos herojai nukrito nuo žemėlapio, Drąsiai numatytasis Tikrai to nepadarė. Tiesioginis tęsinys, pavadintas Drąsiai antra: pabaigos sluoksnis sekė, kaip ir Drąsiai numatytasis 2jungiklio įrašas su nauju pasauliu ir istorija. Originalus žaidimas grįžo prie lentynų su lentynomis Drąsiai numatytasis: skraidanti fėja HD remasterkuris pateko tarp riboto „Switch 2“ paleidimo pavadinimų.
Tai nėra vienintelė linija, kurią galima atsekti 4 šviesos herojaiTačiau. Be franšizės, Drąsiai numatytasis Nustatykite sceną Aštuonkampio keliautojasdar vienas to paties prodiuserio Tomoyo Asano žaidimas. Nors „Asano“ žaidimų vystymasis patyrė įvairių studijos pakeitimų, pagrindinė įgula, žinoma kaip „Asano“ komanda, išlieka.
Tarp visų Asano žaidimų, Aštuonkampio keliautojas padarė labiausiai paplitusią įtaką. Žaidimo HD-2D stilius greitai skleidžiamas kaip šiuolaikiškas klasikinės „Pixel Art“ formulės posūkis, suteikiantis naują būdą, kaip padaryti plačius RPG be masinių vystymosi ciklų ar išlaidų. Tai požiūris į meilę ar nekenčiamą, tačiau atrodo, kad daugiau nei pakankamai žmonių patenka į buvusią stovyklą.
„Asano“ komanda pakartotinai panaudojo stilių Aštuonkampis tęsiniai, Trikampio strategijaAr Gyvenk gyvai ir „Dragon Quest“ perdaryti ir artėjantys Ellioto nuotykiai. Nepaisant to, kad kilo iš kitos komandos, Žvaigždžių vandenynas: antroji istorija r Taip pat užima panašų tašką.
Drąsiai numatytasis ir aštuonkampis yra daug skolingas 4 šviesos herojams
Tyliai nepajudinamas palikimas
„Octopath Traveler 0“ pagrindinis menas rodo pagrindinį veikėją, einantį link miesto.
„Asano“ komandos šiuolaikiniai žaidimai nebežiūri „Final Fantasy“: 4 šviesos herojai už daug tiesioginį įkvėpimą. Vis dėlto be šio pirmtako jų gali visai neegzistuoti. Net jei 4 šviesos herojai Niekada neatrodo šiuolaikinėse sistemose, žaidimai, skirti DS smalsumui, tikrai ir toliau.
Tai ne vienintelis kartas „Final Fantasy“ „Spin-Off“ sukėlė franšizes, kurios juos užtemdė. Mana paslaptis buvo tęsinys „Final Fantasy Adventure“ir Mana Vardas įstrigo visiems vėlesniems tolesniems veiksmams. Taip pat įvyko priešingai –„Final Fantasy Tactics“kuris ką tik gavo blizgantį naują remasterį, yra skolingas savo egzistavimui ankstesnei „Ogre“ mūšio serijai „Ogre“.
4 šviesos herojai Vis dėlto sulaukė mažiausių gėlių, o žaidimas nusipelno tinkamos pagerbimo per savo 15 -metį. Ar tai geriausias žaidimas, kurį kada nors sukūrė? Visiškai ne. Bet visus šiuos metus vėliau 4 šviesos herojai yra vienas iš svarbiausių „Final Fantasy“ Spin-off, ar „Square Enix“ rūpi tai pripažinti, ar ne.
Paleisti
2010 m. Spalio 5 d
ESRB
E10+ visiems 10+ dėl alkoholio nuorodos, švelnaus fantazijos smurto, švelnios kalbos
Variklis
nerealus variklis
Multiplayer
Vietinis kelių žaidėjų

